Tijden veranderen.
Dat is iets wat langere tijd plaatsvindt.
Ook binnen de bedrijfscatering.
PDX-services heeft dit al jaren geleden onderkent. De wensen van gasten en opdrachtgevers. Het aanbod van producten, de wijze van bereiden en presenteren. De kennis en bewustwording van (gezond) voedsel en milieu. Allemaal onderdelen waarop wij al geruime tijd onze modules hebben aangepast.
Ook de wensen in de uitvoering van dienstverlening zijn veranderd. De traditionele cateringmedewerker(ster) is nu een hospitality medewerker(ster) geworden.
Kernwoorden zijn service, kwaliteit, flexibiliteit, innovatie, beleving, vers en variatie.
En nu, in de huidige Covid 19 situatie, gaan deze zaken in een stroomversnelling. Het thuiswerken heeft nu een plek gekregen die straks niet meer weggaat. Niet in de huidige “strenge” vorm maar wel als structurele werkvorm.
En ook daar zijn wij al klaar voor. Want dié dagen dat onze gasten wel naar hun werkplek mogen komen moet een feestje, een belevenis zijn. Mensen moeten uitkijken naar die paar dagen per week op kantoor.
Wij hebben onze modules aangepast om het voor onze gasten een fijne belevenis te maken. Onze lunchrooms worden de huiskamer van ieder kantoor. Waar mensen de hele dag heerlijke verse, gezonde en smaakvolle gerechten kunnen kopen. Maar waar ook plaats is voor lekkere tussendoortjes voor bij de koffie of thee. En alles op iedere locatie door onze collega’s “huisgemaakt” Een servicepakket dat in de gehele breedte aansluit bij het wensenpakket.
En dat proeft, ruikt en ervaart u.
Wij begrijpen als geen ander dat ook de klassieke calculatiemodellen anders moeten. Zakelijke horecaondernemers moeten ondernemen. Samen met opdrachtgevers zoeken naar verdien- en efficiency modellen. Taken en werkzaamheden binnen de hospitality bundelen om kosten te reduceren. Wij hebben daarin al ruime ervaring met onze receptionista’s. Zoeken naar win/win situaties.
Het moet anders, het kan anders. En daar hebben wij ervaring in. Ons team van quality and operations bruist dagelijks van nieuwe ideeen en beleving die worden omgezet modules om u te blijven verrassen.
Dit vraagt vanuit onze organisatie een investering in opleiden coachen en begeleiden van onze collega’s. Een investering die wij met plezier doen. Omdat wij passie hebben voor onze gasten, voor onze producten en onze opdrachtgevers. Ook dat is omscholen.
Ons werk is onze passie. We brengen de liefde voor ons vak graag over naar onze gasten. Want dat is waar wij goed, nee waar wij de beste in willen zijn.
Bel ons gewoon eens voor een afspraak. Nemen wij een verrassing mee voor bij de koffie.